حرکات باراسل چیست؟ تمرینات باراسل چگونه است؟

حرکات باراسل شامل حرکاتی است قدرتی کششی و استقامتی که به صورت خوابیده انجام می گردد. فعال ترین عضو بدن در حین تمرینات باراسل پاها می باشند.

تمرکز و تاثیر حرکات باراسل روی نقاط میانی بدن از جمله شکم پهلوها باسن و عضلات ران ها می باشد. پس از گذشت ۶ ماه شما می توانید تاثیر این را به وضوح روی اندامها و  بدن خود مشاهده کنید. در واقع حرکات باراسل باعث می‌شود که شما عضلاتی قوی٬ کشیده و زیبا داشته باشید. همچنین باعث کاهش سایز٬ تناسب اندام و افزایش انعطاف پذیری می گردد.

به دلیل فرم انجام این حرکات، باراسل باعث تصحیح حالات بد بدن و صاف شدن ستون فقرات می شود. در تمرینات باراسل، یکی از حرکات بسایر عالی، حرکتهای جوان کننده هستند.

با انجام این حرکات،خون از پاها به سمت قلب باز می گردد و خون تازه جایگزین می شود. این اتفاق باعث نشاط روحی و حس سبکی در ورزشکاران می شود. اجرای این حرکات در طول مدت کلاس به صورت گروهی و ریتمیک است و اغلب با موزیک های زیبای فرانسوی همراه می باشد.

نکته حائز اهمیت در طول انجام تمرین های باراسل ، کشیدن شکم به داخل و چسباندن گودی کمر به زمین است. همچنین گردش زانوها به خارج نیز اهمیت زیادی دارد.

 

حرکات باراسل (تمرینات باراسل) برای مبتدی ها:

حرکات باراسل حرکات ثابتی هستند و برای مبتدی ها و افراد حرفه ای تفاوتی نمی‌کند .

فقط افراد مبتدی می توانند در ابتدا برای مدتی حرکات را با زانوی خم انجام دهند ،تا به مرور زمان بدن و عضلات آنها انعطاف و آمادگی لازم را پیدا کند و ماهیچه های شکم و پشت شان قوی شود.

حرکات باراسل باید زیر نظر مربی متخصص انجام شود زیرا انجام نادرست تمرینات باراسل می تواند آسیب جدی به گردن و ستون فقرات وارد کند. پس حتما باید باراسل را زیر نظر مربیان رسمی این رشته انجام دهید.

کلمات کلیدی : حرکات باراسل | تمرینات باراسل | حرکات باراوسل | تمرینات باراوسل | حرکات باراسول | تمرینات باراسول

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *